RIDE FOR FASHION

RIDE FOR FASHION

jueves, 18 de octubre de 2012

PER COMENÇAR...UNA MICA DE MI I DEL MEU BLOG!



Aaaaaaiiixx quines ganes que tenia de fer un blog de moda!!!

Feia molt de temps que ho portava de cap... però mai trobava el moment, tot i que m'encanta la moda!! La veritat ès que el que més em pribava de fer un blog era el tema de les fotos... perquè ja sé que la majoria dels dies me les haure de fer jo a casa... i no queden igual que si te les pot fer algú i en algun exterior, perquè no hi ha res com fer fotos a la llum del dia!

Simplement pretenc fer un blog on poder penjar el que em porta mes feina cada mati... pensar el que em posaré!
No sé si a vosaltres us passa com a mi.. però m'encanta aquella sensació d'estar encara a dints el llit que sents com esta plovent i li dones voltes al cap pensant les combinacions que pots fer amb les botes d'aigua i la bufanda de llana i de cop t'aixeques i fas un conjunt nou i xulíssim... per mi ès una satisfacció perquè saps que aniràs perfecte per a l'ocasió durant tot el dia... almenys perfecte amb l'estil que a mi m'agrada! ;))

Ja anireu veient que una de les coses que mes m'agrada es esmorzar amb el meu cafè amb llet XXL i una revista de moda o decoració... la majoria de dies que puc ho faig!

M'agrada molt la decoració, la moda, els complements i la cosmètica en general... tot i que en quant a lo ultim sóc molt fidel a les mateixes marques i no cambio mai de cosmètica, m'agraden tan les firmes de luxe com les firmes low cost, la veritat que gràcies al nostre amic Amancio Ortega i molts d'altres com ell tenim la oportunitat d'anar sempre a la última sense deixar-nos un dineral..!
Bolsos, sabates i alguns complements es l'unica cosa amb la que em gasto mes diners.

Així que avui m'estreno amb el primer post i espero que us agradi...

UN PETO BEN GROS!!!

2 comentarios:

  1. ENHORABONA!!
    Que guai! T'han que n'hem estat parlant... i finalment t'has decidit a fer-ho!
    Un peto guapa!

    ResponderEliminar