RIDE FOR FASHION

RIDE FOR FASHION

lunes, 5 de noviembre de 2012

THE LITTLE SHOP












El meu gran descobriment d'aquesta setmana ha estat 
una petita botiga del centre de girona!!!
Es diu THE LITTLE SHOP i em flipa tot el que tenen!!! 
Un dels "musts" d'aquesta temporada de combinar jersei o sudadera ample amb leggins o jeggins la trobo super còmode 
i m'encanta com queda al final si ho combines bé amb tan sols una mica d'imaginació.
Avui m'he posat la meva nova adquisició, aquest jersei de punt amb pinxos als hombros de THE LITTLE SHOP... que ja no aguantava més dies guardan-lo al armari....

Molts petons i bon inici de setmana!!!

Jaqueteta - ZARA

Jersei - THE LITTLE SHOP

Leggins - CALZEDONIA

Botina - "Botiga de girona...que ja han tancat" :(

Bolso - TOUS

Ulleres de sol - RAY BAN






2 comentarios: