RIDE FOR FASHION

RIDE FOR FASHION

viernes, 9 de noviembre de 2012

SAFARI CHIC


Aquesta dessuadora me l'heu vist ja en altres posts, 
però al ser reversible avui me l'he posat de l'altre costat

Esta sudadera me la habéis visto ya en otros posts,
pero al ser reversible hoy me la he puesto de el lado opuesto














Avui amb aquests colors em veig un look super tardorenc. 
El kakhi es un color que aquesta temporada trobem a totes les botigues igual que l'estampat militar, jo necessito urgentmen una parka de color kakhi... pero no en trobo cap que m'acabi d'agradar!
Aquesta dessuadora me la poso moltissim, pero es que la trobo tan i tan comode i ara que es porta amb toooot ho haig d'aprofitar, apart que m'encanta aquesta moda perquè per lo general jo no soc de vestir ni gaire esport ni tampoc lady total, però amb aquesta tendència em puc permetre el luxe de posar-me una dessuadora  amb una mini de lluentons i el resultat sé que serà la bombaa!! ;))
De fet tinc una mini que només em vaig posar per fi d'any que no pensava poder-la aprofitar gaire mes perquè la veia molt de nit i per a ocasions especials.. i ès el que passa... que en ocasions especials sempre t'acabes compran algu nou i mai vols repetir lo d'una altre ocasió passada... però aquesta vegada no em passarà perquè li he trobat un bon servei i me la vull combinar amb una dessuadora molt mona que ja tinc fitxada!.... aviat faré el post!

Un petonet i bon cap de setmana!!

Hoy con estos colores me veo un look super otoñal.
El kakhi es un color que esta temporada encontramos en todas las tiendas al igual que el estampado militar, yo necesito urgentemente una parka de color kakhi ... pero no encuentro ninguna que me acabe de gustar!
Esta sudadera me la pongo muchísimo, pero es que la encuentro tan y tan cómodo y ahora que se lleva con toooodo lo debo aprovechar, aparte que me encanta esta moda porque por lo general yo no soy de vestir ni muy deporte ni tampoco lady total, pero con esta tendencia me puedo permitir el lujo de ponerme una sudadera con una mini de lentejuelas y el resultado sé que será la Bombaa! ;))
De hecho tengo una mini que sólo me puse por fin de año que no pensaba poder aprovechar mucho más porque la veía muy de noche y para ocasiones especiales .. y es lo que pasa... que en ocasiones especiales siempre acabas comprando algo nuevo y nunca quieres repetir lo de la ocasión pasada ... pero esta vez no me pasará porque le he encontrado un buen servicio y me la quiero combinar con una sudadera muy mona que ya tengo fichada! .... pronto haré el post!

Un besito y buen fin de semana!



Jaqueta /Chaqueta; BELSTAFF

Dessuadora/ Sudadera; THE HIP TEE

Pantalons/ Pantalones; SISLEY

Botines/ Botinas; CUBANAS - www.cubanas-shoes.com

Bolso; FRANCESCO BIASIA

No hay comentarios:

Publicar un comentario