RIDE FOR FASHION

RIDE FOR FASHION

jueves, 8 de noviembre de 2012

HAPPY DAY












Quines ganes que tenia d'arribar a casa... per fí!!
He marxat a les 8,30 h del matí i fins a les 22 h que no he arribat, vaja que tenia unes ganes inmenses ja de posarme còmode, fer-me una amanideta i tumbarme al sofà per tenir un ratet per mi!!
Avui feia un temps una mica raro, bueno ultimament mes d'un dia es així, que al matí i a la nit fa fred, però al migdia fa caloreta, així que jo m'he ben abrigat els peus amb les meves estimadíssimes UGG però a dalt m'he posat una camiseta de maniga curta amb una de maniga llarga... perquè estic segura que al midgia me l'hauré de treure!

Fins demà, un petò amigues!

Que ganas tenia de llegar a casa...por fin!!! 
Me he ído a las 8,30 h mañana y hasta las 22 h no he llegado, vaya que tenia unas ganas inmensas ya de ponerme cómoda, hacerme una ensaladita i tumbarme en el sofá para tener un ratito para mi!!

Hoy hacia un tiempo muy raro, bueno últimamente mas de un día es así, que por la mañana y por la noche hace frío, pero al mediodía hace calorcito, así que yo me he abrigado los pies con mis queridísimas UGG pero arriba me he puesto una camiseta de manga corta con otra de manga larga... porque estoy segura que al mediodía me la tendré que quitar!

Hasta mañana, un beso amigas!

Pashmina/ Foulard; ZARA MAN

Camiseta sota/ Camiseta debajo; ZARA

Camiseta sobre (ratlles)/ Camiseta abajo (rallas); PULL & BEAR

Cinturó/ Cinturón; FORNARINA

Jeans; MET

Botes/ Botas; UGG AUSTRALIA

Bolso; CHANEL

Jaqueta/ Chaqueta; CARLA ROURA




1 comentario: