RIDE FOR FASHION

RIDE FOR FASHION

lunes, 12 de noviembre de 2012

STRIPPED BY TAXES


Em torna boja aquesta samarreta ...
La trobo super sexy per lo normal que és!
Avui vinc amb dues novetats, una és la samarreta de la que us parlo que me la vaig comprar el dia que vaig anar de compres per Barcelona i l'altra el rellotge!
En un post anterior us vaig dir que em moria per un rellotge Marea en daurat a el qual ja li havia posat els ulls ... es porta tant el daurat en tots els complements que no podia passar més temps sense un!

Doncs ahir vaig passar per davant de Cristina Curto, una botiga de Girona amb coses precioses, i en quan vaig veure el rellotge no vaig poder anar-me'n sense comprar-lo, em va agradar encara més que el Marea, i vaig pensar que en ser una marca menys coneguda tampoc seria tan vist .

Molts petonets i forces per al que queda de setmana!



Me chifla esta camiseta... 
La encuentro súper sexy por lo normal que es!
Hoy vengo con dos novedades, una es la camiseta de la que os hablo que me la compré el día que fui de compras por Barcelona y la otra el reloj!!!
En un post anterior os dije que me moría por un reloj Marea en dorado al que ya le había echado el ojo... se lleva tanto el dorado en todos los complementos que no podía pasar mas tiempo sin uno!

Pues ayer pase por delante de Cristina Curto, una tienda de Girona con cosas preciosas, y en cuando vi el reloj no pude irme sin comprarlo, me gusto aun mas que el Marea, y pensé que al ser una marca menos conocida tampoco sería tan visto.

Muchos besitos y fuerzas para lo que queda de semana!












Outfit...

Camiseta; SISLEY

Jeggins; STRADIVARIUS

Botes/ Botas; UGG AUSTRALIA

Pashmina; ZARA MAN

Bolso; GUCCI

Jaqueta Denim/ Chaqueta Denim; ZARA

Pulsera; ONLY GRISLY

Rellotge/ Reloj; TAMAC



2 comentarios:

  1. M'encanten les fotos... Estas super guapa!!
    Tens un bon/a fotograf/a!!
    Jijijiji

    Ens veiem!! MUAAAAAA

    ResponderEliminar
  2. La millor fotografa que podia trobar!! ;)
    Petonet!!

    ResponderEliminar