RIDE FOR FASHION

RIDE FOR FASHION

lunes, 12 de noviembre de 2012

ETHNIC OUTFiT


Cada vegada que em poso aquestes botes em recorden a Pocahontas ...
només em faltaven les trenes!! jiji
M'encanten els serrells, en vestits, botes, bolsos ... tot i així a aquestes Minnetonka no els hi vaig treure molt partit l'any passat, però ara prometo posarme-les perquè no recordava lo còmodes que són, i segur que se m'acut algun look nou per crear amb elles.

Un petó bloggers i feliç dilluns!


Cada vez que me pongo estas botas me recuerdan a Pocahontas... 
solo me faltaban las trenzas!!jiji
Me encantan los flecos, en vestidos, botas, bolsos... aún así a estas Minnetonka no les saqué mucho partido el año pasado, pero ahora prometo ponermelas porque no recordaba lo cómodas que son, y seguro que se me ocurre algún look nuevo que crear con ellas.

Un beso bloggers y feliz lunes!



















Caçadora/ Cazadora; STRADIVARIUS

Vestit/ Vestido; PRIMARK

Mitjes/ Medias; CALZEDONIA

Botes/ Botas; MINNETONKA

Bolso; FRANCESCO BIASIA

Pulsera de cuir/ Pulsera de cuero; TOUS


No hay comentarios:

Publicar un comentario